top of page

Veelgestelde vragen

  • Is de collectie in de webshop hetzelfde als de collectie in de winkel?
    Nee. De collectie die je online vindt, is niet altijd gelijk aan de collectie in de winkel. Heb je iets in de winkel gezien en kun je dit niet terugvinden in de webshop? Neem dan even contact met ons op.
  • Wat zijn de openingstijden van de webshop en de winkel?
    U kunt 24 uur per dag, 7 dagen in de week bestellingen plaatsen in onze webshop. De bestellingen worden verwerkt in onze winkel. De winkel is tijdens de wintermaanden gesloten. Uiteraard worden de online bestellingen gewoon verwerkt en kan er op afspraak ook afgehaald worden in onze winkel in Veere.
  • Wat gebeurt er als een artikel na bestellen toch niet op voorraad blijkt te zijn?
    Ondanks onze uiterste zorg kan het helaas soms voorkomen dat tijdens het verwerken van uw bestelling blijk dat een product dat u heeft besteld niet meer op voorraad is of niet aan onze gestelde kwaliteitseisen voldoet. In dit geval krijg je daarvan zo spoedig mogelijk bericht en wordt het aankoopbedrag van het artikel, inclusief verzendkosten, direct aan u gecrediteerd.
  • Hoe lang duurt het voordat ik het product ontvang en wat zijn de verzendkosten?
    De bestellingen worden handmatig verricht tijdens onze openingstijden. We streven ernaar om de bestelling de volgende dag af te leveren, mits besteld wordt op kantoordagen voor 15.00 uur. In drukke periodes kan het zijn dat dit niet altijd gehaald kan worden. Nadat uw betaling is afgerond, ontvangt u een bevestiging per e-mail. Boven de € 50,- versturen wij gratis uw bestelling binnen Nederland. Voor België en Duitsland is dit boven de € 75,- De verzendkosten zijn € 5,95 binnen Nederland en € 9,95 voor het buitenland. Het volledige verzend- en retourbeleid vindt u hier.
  • Kan ik een artikel retourneren?
    Bent u niet tevreden met een artikel of wilt u het retourneren, dan is dit mogelijk. U dient binnen 8 dagen na ontvangst aan te geven dat u het artikel wilt retourneren en dat u van de koop afziet. Dit kan door een e-mail te sturen naar info@moooisinveere.nl. Stuur het artikel daarna zo snel mogelijk, uiterlijk binnen 8 dagen, naar ons terug. De verzendkosten van een retourzending zijn voor eigen rekening. Stuur het artikel compleet en in de originele staat terug, dus met aangehecht etiket en eventuele verpakking. U mag het artikel thuis passen, maar bij schade kunnen we een waardevermindering rekenen. Bijvoorbeeld als het is gedragen, gebruikt, beschadigd of als er vlekken of geurtjes aanwezig zijn. Als we uw retour hebben verwerkt, sturen we u een bevestiging via e-mail. We betalen u het verschuldigde bedrag binnen 8 dagen terug nadat u heeft aangegeven van de koop af te zien. U ontvangt het bedrag op het rekeningnummer dat u heeft gebruikt bij het bestellen. We mogen wachten met terugbetalen totdat wij het artikel hebben ontvangen of totdat u aantoont het te hebben verzonden. Let op! Afgeprijsde artikelen mogen niet meer geruild of retour gebracht worden. Het volledige verzend- en retourbeleid vindt u hier.
  • Mijn vraag staat hier niet tussen. Hoe kan ik contact opnemen?
    U bent uiteraard welkom bij ons in de winkel. Het adres is: Kapellestraat 3 4351 AL Veere Neemt u liever per e-mail contact op? E-mail: info@moooisinveere.nl
bottom of page